fredag 18 juli 2008

Golfänka

Då var jag golfänka över helgen - tur att jag har egna intressen! Nu kan jag sitta och pyssla med bloggen hur mycket som helst utan att mannen kommer och också vill ha datorn en stund. Det är så mycket mer spännande än jag trodde innan! Det kan bli nästan vad som helst! Tur att man kan prova och ändra också. Jag har slutligen lyckats åstadkomma en blogglista, där nu Huldas Byrålåda finns med. Jag har länge varit en trogen besökare där, och hoppas att även mina besökare tar sig en titt i Byrålådan! Elin på Huldas Byrålåda är en nära vän till mig och är den person som inspirerat mig till att starta denna blogg. Hon är numera också keramikkollega eftersom hon investerat i drejskivan tillsammans med mig och kommer förhoppningsvis att husera i verkstaden titt som tätt.

2 kommentarer:

inger sa...

Hej! Va kul! Tänk att jag lyckades hitta dej! Nu har jag lagt in dej på favoriter. Ha de bra!!!!!!

Helena sa...

Hej Inger!
Roligt att du hittat hit, du är varmt välkommen! Kul att du gett livstecken ifrån dig genom att lämna en kommentar, det är så roligt att få respons!
Vi ses!